P + W | Planning - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Martijn Beek - WaarBenJij.nu P + W | Planning - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Martijn Beek - WaarBenJij.nu

P + W | Planning

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

05 Maart 2008 | Zwitserland, Genève

In dit stukje kunnen jullie volgen waar ik uithang en wat ik doe. Dit ter informatie voor jullie, zodat jullie daar weer rekening mee kunnen houden. Ik zal dit goed bijhouden, dus hou het in de gaten.


vr. 4, za. 5 en zo. 6 april
-> Pap, mam, Elke, Merijn, Suzanne en Laurie waren op bezoek !
-> Weekend: open dagen CERN: Zondag was de algemene (erg drukke) open dag

do. 17 april
-> Naar huis
vr. 18 april
-> Afstudeercolloquium op school
-> Squashen
za. 19 april
-> Verjaardag Marloes (poging 2)
zo. 20 april
-> Dagje Amsterdam, inclusief Cirque du Soleil
ma. 21 april
-> Naar Genève

do. 15 mei
-> Naar huis met Yann
-> Eindelijk degelijke resultaten met het vonkje
vr. 16 mei
-> NIET naar de Efteling
-> IJsje eten en bowlen
za. 17 mei
-> WEER NIET naar de Efteling
-> Zwemmen, verjaardag Merijn, Suzanne en Laurie
zo. 18 mei
-> 55-jarig huwelijk opa en oma
-> 's avonds lekker op de bank filmpje kijken
ma. 19 mei
-> MRI gemaakt (bleek niets op te zien te zijn... huh?)
-> Naar Genève

do. 26 juni
-> Naar huis
vr. 27 juni
-> Afstudeerpresentatie
-> Vonkje bijna klaar
-> Barbecue Re/genT
za. 28 juni
-> Uiteten met Suzanne, Laurie en Merijn en naar Zoks
ma. 30 juni
-> Ziekenhuis: "Accepteren of opereren, zegt u het maar?"
di. 1 juli
-> Vonkje afmaken
wo. 2 juli
-> Vonkje echt afmaken !
-> Tripje rechbank
-> GEEN TN-BBQ
do. 3 juli
-> Naar Genève

ma. 7 juli
-> Mam, Elke, tante Rian, Ingrid en Lisette waren op bezoek !
wo. 9 juli
-> Concert Céline Dion met Elke (stadion Genève): 'Magnifique !', of niet, Elke?
do. 10 juli
-> 3.00: Naar huis
-> 12.00: Aankomst thuis
-> 15.00: Diplomauitreiking, hadden we toch niet willen missen
vr. 11 juli
-> Picknick met Marloes en Merijn op de trampoline en aan de keukentafel (je moet wat...)
za. 12 juli
-> Huiszitten
zo. 13 juli
-> Naar Genève

di. 29 juli
-> Uiteten met Han, Léa en Simon, Anne-Charlotte en Erik, Stéphanie en Alison en Kim?
wo. 30 juli
-> Karin, Luuk en Simon komen mij en mijn spul ophalen?
do. 31 juli
-> Einde “afstuderen”
vr. 1 augustus
-> Uiteten met Felippe, Suyan, Jana en Lenka?
zo. 3 augustus
-> Naar huis?

11 t/m 20 augustus
-> Vakantie: Oslo en omstreken

eind augustus
-> Presentatie Faethon in Florence?

7 september t/m 9 oktober
-> Vakantie: Nieuw-Zeeland, Australië, Singapore en Vietnam

eind oktober t/m half januari
-> Werken bij CERN? Zou goed kunnen...

begin februari
-> Begin universiteit Nijmegen?


Ik heb het gelukkig overzichtelijker staan dan hierboven. Ik hoop dat je er evengoed wijs uit wordt.

  • 23 Maart 2008 - 12:08

    Merijn:

    Heej Martijn,

    Kom jij toevallig ook nog ergens in Mei naar huis, zo tussen de 15e en de 25ste? Vorig jaar vierde we het op de 26ste (net gecheckt), maar dit jaar weten het nog niet. Wel vind ik dat jij er bij moet zijn :).

    Dat zou ik een vet cadeau vinden :P.


  • 23 Maart 2008 - 15:38

    Hans H.:

    Heej Martijn, hoe is het in Zwitserland? Kwist niet dat je drheen ging, maar wel stoer man! Heb je een bepaalde opdracht?
    Ik ga zelf eind april naar Italie (Verona) met me vriendje. In elk geval nog veel plezier en succes in Zwitserland en hoop je snel weer eens te spreken.
    groetjes,
    Hans

  • 03 April 2008 - 11:14

    Karien:

    Heey Martijn,

    Bedankt voor je kaartje.
    Met mij is nog steeds alles goed.
    Waarschijnlijk gaat het Maik en mij niet lukken om naar Geneve te komen. Maik moet perse twee weken vrij pakken met de bouwvak :S. Dat is volgens mij pas in juli... Wel jammer, ik vond die deeltjesversneller interessant overkomen :).

    Verder nog alles oke?

    Groetjes,
    Karien

  • 20 Mei 2008 - 08:09

    Karin Van Beek:

    Hee Tijn,

    Je moet wel je agenda bijhouden he..:P Net als je weekendje Maasbree met Yann staat er nog niet bij.
    Je hebt het vast te druk, dat snap ik wel hoor. Dan schiet dit erbij in.

    In ieder geval nog veel plezier daar, maak er met Yann nog een paar leuke weken van! Simon kan niet wachten tot hij Yann weer ziet. Ik heb hem maar even wijs gemaakt dat dat nog wel even gaat duren..:P

    Heb je dadelijk vast wat meer tijd, als Yann er even tussenuit is.

    Maar nu ga ik weer werken!

    Toedeledokie!

    Karin en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 13247

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Maart 2013

Afstudeerstage in Sydney

07 September 2008 - 09 Oktober 2008

Mijn eerste verre reis

30 Januari 2008 - 31 Juli 2008

Afstuderen in Geneve

Landen bezocht: