Introductie - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Martijn Beek - WaarBenJij.nu Introductie - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Martijn Beek - WaarBenJij.nu

Introductie

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Februari 2008 | Zwitserland, Genève

Hallo allemaal,

Ik hoef de meeste die me hier vinden niet te vertellen dat ik voor mijn studie technische natuurkunde, op afstuderen ben in Zwitserland ! Om niet iedere keer aan iedereen alles opnieuw te hoeven vertellen wat ik heb gedaan hier, schrijf ik het op en dan kan iedereen het lezen.

Ik had al bedacht om een mooie indeling maken in mijn berichten. In de titel zet ik een P voor persoonlijke berichten en een W als ik voornamelijk dingen vertel over mijn werk hier. Zo kun je makkelijk zien of je iets wel of niet wilt lezen.

In deze eerste week had ik vooral in het begin genoeg tijd om Genève te bezichtigen. Ik heb niet gek veel foto's gemaakt, maar een paar mooie heb ik op de volgende site gezet (omdat deze site daar te veel moeite mee had):
http://www.mijnalbum.nl/Album-ZG4AUFUH

Oh, ja... In Nederland is het Geneve, in het Engels zou je Geneva zeggen, maar in het Frans wat ze hier spreken, zeg je Genève (uitspraak, als het dat duidelijker maakt: Zjunèv).

Spoedig zal ik mijn eerste echte bericht plaatsen. (Eerst een beetje nadenken wat ik ga zeggen.) Ik heb trouwens geen spellingscontrole, dus excuses voor de fouten, die er geheid in zullen zitten.

Wie weet tot snel !

Groetjes, Martijn

  • 16 Februari 2008 - 09:39

    Merijn:

    Heej Martijn,

    We hebben gister avond de foto's bekeken en je had me er al een paar gestuurd via msn.

    Ik vind het erg mooi daar. Ik kijk komende maandag hoe mijn rooster eruit gaat zien, en dan zullen we eens kijken wanneer ik je kan opzoeken na je eerste terugkomst.

    Hopelijk kun je me al die dingen laten zien, en gaan we schaatsen, want daar heb ik zin in :P.

    Groetjes Merijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 13255

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Maart 2013

Afstudeerstage in Sydney

07 September 2008 - 09 Oktober 2008

Mijn eerste verre reis

30 Januari 2008 - 31 Juli 2008

Afstuderen in Geneve

Landen bezocht: