Eindelijk ! - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Martijn Beek - WaarBenJij.nu Eindelijk ! - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Martijn Beek - WaarBenJij.nu

Eindelijk !

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

06 Februari 2008 | Zwitserland, Genève

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels precies één week hier in Genève en ik heb sinds gisteren internet. Ik verblijf nu nog in het CERN hostel, maar nu ik dus weer online ben, moet ik maar weer druk verder gaan zoeken naar een leuke kamer of appartement.

Vandaag heb ik ook mijn afstudeeropdracht ontvangen, die zal ik hier later ook nog wel een keer op zetten. Ook foto's en dagboeken komen nog.

Voor nu houd ik het hierbij, tot snel !

Groetjes, Martijn

  • 06 Februari 2008 - 21:28

    Merijn:

    Laat mij de eerste reactie maar eens plaatsen. Ik moet wel zeggen dat ik weinig heb om op te reageren :P.

    Gelukkig ben je nog in leven (en hopelijk ook nog gezond), want we hoorde zo weinig.

    Ik hoop snel weer van je te horen, ik zal trouw lezen.

    Groetjes Merijn

  • 12 Februari 2008 - 13:55

    Marloes:

    Klinkt alsof het helemaal goed gaat komen! Wre wachten vol spanning op je eerste wat langer verhaal.
    Veel plezier en tot snel!
    Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 13248

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Maart 2013

Afstudeerstage in Sydney

07 September 2008 - 09 Oktober 2008

Mijn eerste verre reis

30 Januari 2008 - 31 Juli 2008

Afstuderen in Geneve

Landen bezocht: